SE-407/8/13 na dostawy paliw płynnych (ropopochodnych)
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: ROOT
Sprawa nr: SE-407/8/13
Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
ul.Paderewskiego 5
Miejscowość: Słupsk Kod pocztowy: 76-200 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w
Słupsku
Tel.: +48 598414520
SE-407/8/13
Osoba do kontaktów: Henryk Łukasik
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Faks: +48 598414520
-- zawiadomienie o wyborze oferty --
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: www.pogotowie.slupsk.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
Więcej informacji można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.I)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.II)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.III)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 2 / 16
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 3 / 16
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Dostawa paliw płynnych (ropopochodnych)
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie, za pomocą dowolnych
Zob. kategorie usług w załączniku
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Umowa ramowa z jednym wykonawcą
(jeżeli dotyczy) liczba maksymalna : _____ uczestników planowanej umowy ramowej
Okres w latach : _____ albo w miesiącach : _____
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat :
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : _____ Waluta :
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone : (jeżeli jest znana)
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 4 / 16
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
równoważne do Stacji Paliw Zamawiającego, przez okres 3 lat,
- benzyna bezołowiowa 95 /PN-EN 228/ w ilości 275 tys. litrów
- olej napędowy /PN-EN 590/ w ilości 795 tys. litrów
Dostawa loco magazyn zamawiającego, w Słupsku, ul. Paderewskiego 5, sukcesywnie, przez cały okres
realizacji zamówienia, na podstawie każdorazowego telefonicznego zapotrzebowania zgłoszonego przez
Zakładana częstotliwość dostaw:
- benzyny bezołowiowej 95 - co 15 - 25 dni po 5 tys. litrów
- oleju napędowego - co 7 - 10 dni po 7 tys. litrów
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : tak nie
To zamówienie podzielone jest na części: tak nie
(jeżeli tak) Oferty można składać w odniesieniu do
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : tak nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres : (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
(jeżeli dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : 5000000.00 Waluta : PLN
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
II.2.2) Informacje o opcjach : (jeżeli dotyczy)
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 5 / 16
(jeżeli tak) Proszę podać opis takich opcji :
(jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji :
w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
II.2.3) Informacje o wznowieniach : (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak nie
Liczba możliwych wznowień: (jeżeli jest znana) _____ albo Zakres: między : _____ i: _____
(jeżeli są znane) W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
w miesiącach: _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach : 36 albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
Rozpoczęcie: ______ (dd/mm/rrrr)
Zakończenie: ______ (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 6 / 16
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
S.A. O/Słupsk 10 1500 1692 1216 9004 3211 0000
W przypadku wpłaty na konto decyduje data wpływu.
Dowód wpłaty wniesienia wadium należy załączyć do oferty
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : tak nie
(jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca składa następujące dokumenty:
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 7 / 16
Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ
– zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
g) koncesja na obrót paliwami ciekłymi,
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
h) wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych)
dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie), z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz
odbiorców, w celu wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia (wg. załącznika nr 5) i
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagania
dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
wykonał dostawy benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju
napędowego na łączną kwotę 10 000 000,00 PLN
(brutto) i dostawy te wykonane zostały należycie, na
potwierdzenie czego Wykonawca załączy stosowne
dokumenty (tu referencje, rekomendacje). Z referencji
czy rekomendacji musi wynikać, że dotyczą ujętych w
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: (jeżeli dotyczy)
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak nie
(jeżeli tak) Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych :
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 8 / 16
Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
Negocjacyjna Niektórzy kandydaci zostali już zakwalifikowani (w stosownych przypadkach w
ramach niektórych rodzajów procedur negocjacyjnych) : tak nie
(jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców
w sekcji VI.3 Informacje dodatkowe)
Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców: _____
Przewidywana minimalna liczba: _____ i (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna _____
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9 / 16
5. _____ _____ 10. _____ _____
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie
(jeżeli tak, jeżeli dotyczy) Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje(jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: (w
przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Podać cenę: _____ Waluta: _____
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/05/2013 Godzina: 10:00
jest znana, w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 10 / 16
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data : 27/05/2013 (dd/mm/rrrr) Godzina10:30
(jeżeli dotyczy)Miejscowość: Słupsk, ul. Paderewskiego 5
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) :
(jeżeli tak) Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 11 / 16
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : tak nie
(jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : tak nie
(jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
VI.3) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Adres internetowy: (URL) _____
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Adres internetowy: (URL) _____
VI.4.2) Składanie odwołań: (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 12 / 16
Adres internetowy: (URL) _____
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/04/2013 (dd/mm/rrrr) - ID:2013-046955
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 13 / 16
Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
I) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje
Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Adres internetowy: (URL) _____
II) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym
dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)
Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Adres internetowy: (URL) _____
III) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w
Oficjalna nazwa: _____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Adres internetowy: (URL) _____
IV) Adres innej instytucji zamawiającej, w imieniu której dokonuje zakupu instytucja zamawiająca
Oficjalna nazwa _____ Krajowy numer identyfikacyjny
Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 14 / 16
Informacje o częściach zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą _____
Część nr : _____ Nazwa : _____
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
(jeżeli jest znany, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Szacunkowy koszt
Zakres: między : _____ i: _____ Waluta:
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
Rozpoczęcie: ______ (dd/mm/rrrr)
Zakończenie: ______ (dd/mm/rrrr)
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 15 / 16
Załącznik C1 – Zamówienia ogólne
Kategorie usług, o których mowa w sekcji II Przedmiot zamówienia
1 Usługi konserwacyjne i naprawcze
2 Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi
kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
3 Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty
4 Transport poczty drogą lądową [3] i lotniczą
6 Usługi finansowe: a) Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne [4]
7 Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
8 Usługi badawcze i rozwojowe [5]
9 Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych
10 Usługi badania rynku i opinii publicznej
11 Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
12 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i
technicznych; usługi badań i analiz technicznych
14 Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem
15 Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub
16 Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i
17 Usługi hotelarskie i restauracyjne
18 Usługi transportu kolejowego
20 Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe
22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu [8]
23 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie z wyjątkiem usług samochodów
24 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
25 Usługi społeczne i zdrowotne
26 Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe [9]
1 Kategorie usług w rozumieniu art. 20 i załącznika IIA do dyrektywy 2004/18/WE.
2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
wartościowych albo innych instrumentów finansowych oraz usług banku centralnego. Również wyłączone:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 16 / 16
2. SIWZ