Oferta pracy - dyspozytor ds. transportów

Ogłoszenie o pracę

Stacja Pogotowia Ratunkowego zatrudni na stanowisko dyspozytora ds. transportów                                 

 Do obowiązków na stanowisku należy:

  1. Planowanie i organizowanie pracy zespołom transportu sanitarnego
  2. Dysponowanie ambulansami transportowymi 
  3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej  pracy zespołów transportu sanitarnego

Wymagania :

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe  w zawodzie medycznym – ratownik medyczny lub pielęgniarka. Ewentualnie wykształcenie ogólne .
  2. Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  3. Znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Windows i pakietu Office.
  4. Komunikatywność w kontakcie z pacjentami .
  5. Dyspozycyjność , sumienność i odpowiedzialność

Oferujemy:

  1. Stabilną i ciekawą pracę .
  2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę .
  3. Wynagrodzenie 2500 brutto .

Mile widziane:

  1. Doświadczenie zawodowe w sektorze administracji publicznej (medycznej)

Osoba do kontaktu : Irena Rozwandowicz , tel. 59 84 14 520 wew 65

CV prosimy przesłać pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub osobiście złożyć w sekretariacie Stacji , przy ul. Paderewskiego 5.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla Stacji Pogotowia Ratunkowego, ul. Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk, do potrzeb niezbędnych w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez pracodawcę , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014r. poz 1182, 1662)”

Stacja zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Administratorem danych osobowych jest Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Padrerewskiego 5, 76-200 Słupsk. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony Danych Osobowych , z którym można skontaktować się pod adresem : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

               

Słupsk, dnia 21 marca 2019r.